Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

Η πρώτη προσπάθεια, η τύχη του πρωτάρη;

Λοιπόν, να 'μαι. Η αλήθεια είναι ότι αυτήν την ενέργεια την ανέβαλλα καιρό. Έλεγα "θα τελειώσω πρώτα με υποχρεώσεις διάφορες και μετά θα το αρχίσω" , ή "να συμμαζέψω όσα έχω να συμμαζέψω και θα το κάνω!" ή "κάτσε, άλλη μία ταινία ακόμα, ίσα ίσα για να έχω κάτι να γράψω όταν θα αρχίσω". Και, τι ειρωνεία θεέ μου, σχεδόν έχω ξεχάσει ό,τι είδα τις τελευταίες μέρες... Που σημαίνει ότι πρέπει να τα ξαναδώ.. Το σωστό θα ήταν όμως να συστηθώ πρώτα..
    Το όνομά μου είναι Cassandra Logan. Μπορώ να πω ότι μέχρι την ηλικία των 13 είχα μαύρα μεσάνυχτα όχι για το τι γινόταν γύρω μου, αλλά για αυτά  που συνέβαιναν και έμελλαν να μου αλλάξουν όλα τα όνειρα όταν μπήκα στον κόσμο τους. Ο κινηματογράφος και το θέατρο  με οδήγησαν με την σειρά τους σε ένα περιβάλλουν που με συναρπάζει. Άρχισα να βλέπω ταινίες μανιωδώς, μόνη μου, με την οικογένειά μου, με τους φίλους μου. Και χωρίς καν να το καταλάβω, βρήκα τον εαυτό μου να παρακολουθεί βήμα προς βήμα το κάθε νέο πρότζεκτ που βρίσκεται στα σκαιά σε Αγγλία και Αμερική, κάθε νέα βράβευση νέων αλλά και μεγάλων ηθοποιών, κάθε νέα ανακάλυψη των ατζέντηδων ( εκτός από τον Τζάστιν Μπίμπερ, μην το παραξηλώσουμε κιόλας), και κάθε νέου βιβλίου που ήμουν σίγουρη ότι η βιομηχανία της Έβδομης Τέχνης θα εκμεταλλευόταν προς όφελός της.
    Το ιστολόγιο αυτό το έφτιαξα, κυρίως γιατί ήθελα να μοιράζομαι την γνώμη μου σχετικά με διάφορες ταινίες. Προειδοποιώ τον αναγνώστη πως, ως φυσικόν, είναι πιθανό να μη συμφωνείς με ό,τι γράφω. Ένας άλλος λόγος είναι ότι δεν θέλω να πρήζω πλέον τους φίλους μου με τις γκρίνιες μου για το κακό κάστινγκ, ή την κακή μουσική, ή ακόμα και για την αδικία που υπάρχει στην απονομή των βραβείων.
    Έτσι λοιπόν, όσοι καλοί και πιστοί της θεάς Έβδομης Τέχνης προσέλθετε. Είμαι ανοιχτή σε απόψεις και γνώμες για κάθε ανάρτησή μου.

4 σχόλια:

  1. Καλώς ήρθες...Κασσάνδρα ! ;)

    Μην ανυσυχείς , υπάρχουν πολλοί καλοί και πιστοί της θεάς έβδομης τεχνης εκεί έξω !

    Στο κάτω κατω, εδώ και ένα χρόνο πρήζουμε η μία την άλλη με έναν τρόπο που το διασκεδάζουμε νομίζω
    χιχι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ Λαλένα , περιμένω να βλεπω και τα δικα σου σχολια στις απόψεις μου!! Καλώς ήρθες στον κόσμο μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώσήρθες,καλωσήρθες!!Ενδιαφέρον ακούγεται!!Μου αρέσουν οι ταινίες,αλλά δεν έχω δει αρκετές!!Ελπίζω να βρω εδώ ενδιαφέρουσες προτάσεις!!

    Αλλά σε προσκαλώ και στη γειτονιά μου!!!

    http://parembassi.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρασκόλνικοφ, σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Ελπίζω το ιστολόγιό μου να υπάρξει αφορμή να αρχίσεις να παρακολουθείς ακόμα πιο συχνά διάφορες ταινίες! Κι εγώ θα φροντίσω να παρακολουθώ το δικό σου ιστολόγιο όσο πιο πολύ μπορω!! Σε ευχαριστώ πολυ που εγινες μελος!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή